Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.09.2009 14:00 - Гореща молба
Автор: grafoman Категория: Хоби   
Прочетен: 890 Коментари: 0 Гласове:
-1




   До всички!
   От Grafoman, категория "хоби"

               Може би необходимо пояснение за това що е графоман.
  -- Според руският литературен критик Добротворский: "Графоманията е страст да оставяш постоянно своя продуктивна следа на подходяща за това повърхност"
  Същият: Графоманът е човек, който с всички сили се опитва да се занимава с творчески труд, нямайки за това никакви основания.
  -- Според "Речник на литературните термини" графоман е бездарен писател,който пише много, но произведенията му нямат художествена стойност.
     Открих този блог, за да си отговоря, (чрез Вас), на въпроса "Графоман ли съм?"За мен отговорът му е изключително важен!
     Затова горещо Ви моля, помогнете ми! Не си пестете труда да се регистрирате,да влезете в блога grafoman и да гласувате с "пложително", ако НЕ СЪМ графоман и "отрицателно", ако СЪМ графоман.Ще се радвам и на коментари,но не искам да нахалствам.
     Предварително благодаря! Сърдечно благодаря!
                                                             Ваш "grafoman"!
 


Тагове:   молба,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: grafoman
Категория: Хоби
Прочетен: 63249
Постинги: 43
Коментари: 29
Гласове: 99
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930